let's be honest

Jobb om en timme och jag är ganska opepp. Älskar mitt jobb men det hade fasen vart skönt o bara ligga hemma o göra ingenting just nu. Dessutom är det brandövning på Sentret någon dag denna veckan och är det när jag jobbar och jag är själv så är det mitt ansvar att få ut folk och stå i entrén och se till att folk in innan jag fått klartecken. Visst känns det ju bra att det är just vi som har fått det ansvaret men samtidigt, jag har ju inte direkt mycket auktoritet liksom. Men det är väl så i livet, ibland måste man göra saker man tycker är jobbigt eller tror att man inte klarar av och oftast så känner man sig lite starkare efteråt.

Kommentarer
Postat av: Din älskade lillasyster

Jadå jag är nöjd. Det blev kortkort ;)

2010-11-04 @ 16:18:53
URL: http://choices.webblogg.se/
Postat av: REBBAN

meeen marielle! jag kommer hem snart det kommer gå fort efter jul vet du :D det kommer bara säga vips också står jag där i dörrkanten ;)

2010-11-07 @ 14:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0