sprickor blev hål i fasaden, någonstans emellan var jag


Har varit på personalmöte från 21-00. Helt galet. Det roligaste personalmötet ever. Det blev pizza och cola och en massa tokigheter och så lite jobbprat emellanåt. Jag säger då det, jag har världens bästa chef och de finaste arbetskamraterna. Jag hade inte orkat om det inte hade varit för dem. Har sett till att få jobba 6 dar den här veckan, för hemma orkar jag bara inte vara. Ensam med mina tankar och gråten som bränner bakom ögonlocken och klumpar ihop sig i halsen. För det är så, att rätt som det är så kommer verkligheten och ger dig en rejäl käftsmäll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Baby då! Verkligheten suger ibland, men that´s life & dagar kommer när det känns rikigt skit. Sen kommer kommer det dagar då man tycker det är så värt! Jag vet att du har det jobbigt nu & jag änskar att jag skulle kunna vara hos dig. Det kommer bli bättre även om det inte är till någon tröst just nu.

Du är verkligen värd det bästa & tiderna kommer förändras & när du minst anar det kommer du upptäcka nya saker, nya personer & få nya utmaningar & upplevelser.

Love you babe, ring om du behöver :) I´ll be there!

2010-11-24 @ 17:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0