today is the tomorrow you worried about yesterday

Det är så underbart när man kommer till jobbet vid 8.00 för att inse att de grejerna jag skulle göra så tidigt, skulle vi hoppa över den här veckan. Så egentligen skulle jag ju ha börjat 9.00 istället. Ännu bättre är det när kollegan kommer 8.30 och frågar vad jag gör på jobbet. Då trillar poletten ner, jag börjar ju inte förrän 16.00 idag. Fint att vara 8 timmar för tidig till jobbet, det händer ju inte speciellt ofta.

Att jag dessutom höll på att bli påkörd av en norsk galning som inte kunde köra bil och att jag höll på att ramla och bryta armar och ben gör väl inte saken bättre. Idag har jag gjort mig förtjänt av en pucko-pokal och klockan är ju inte ens halv elva än. Det kommer nog bli en spännande dag det här.

Kommentarer
Postat av: Määääärina

Man tackar ;) höhö.



Jaru. Kan kolla ifall ja har nåra bilder på dig. Men ja lovar inget ;) hehe

2010-11-16 @ 17:59:03
URL: http://choices.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0