Haba haba, hujaza kibaba

Borde verkligen inhandla kaffekoppar. Homer Simpson är min vapendragare at the moment men det blir tråkigt den dagen man bjuder hem någon på kaffe och man får turas om med muggen.


Trasig. Så vansinnigt trött. Igår var det nattöppet på jobbet och jag var där mellan 12-21.30. Den värsta vakten du kan ha den dagen, lyckades pricka in alla rusher och det var galet mycket folk. Stella som ska representera Norge i Eurovision besökte Centret och var därmed orsaken till att det var folk både högt och lågt. Jäkligt kul men det känns i både kropp och knopp. Baljar i mig kaffe och gör mig klar för att vara på jobbet igen om mindre än en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0