150612

Jag har inte haft något liv den här veckan. Jobbar och sover, jobbar och sover. Men idag är det sista passet (12-23) sen tar jag helg! Imorgon har jag bokat in mig på bodypump på SATS, men mitt knä har ju bestämt sig för att strejka. Kan ju knappt gå i trappor, så benböj o utfall är väl inte ens att tänka på!

På söndag är det dags för sommarfest på jobbet, ska bli himla skoj. Förutsatt att jag hittar nåt kul att ha på mig. Allt som finns i min garderob är svart,svart och svart. Passar inte in på sommar-temat. Får dra med mannen på shoppingtur imorgon tror jag!

Kommentarer
Postat av: therese

Ja det är bara att ta nya tag!

Jo det gick jätte bra men jag kommer inte tacka ja pga dåliga tider, dålig lön och osäkert. Har en ny intervju i morgon på ett bemanningsförtag. Var ligger cafet du jobbar på och vad heter det? =)

2012-06-19 @ 11:41:58
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: therese

Då ska jag lägga det på minnet när jag väl flyttar till sthlm, hade faktiskt en lägenhet på söder på gång förut men vågade inte tacka ja då jag inte hade något jobb!! =)



Krya på dig!!! Kram

2012-06-20 @ 09:40:30
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0