stuck in Oslo!

Skulle ta tåget hem igårkväll, men ödet hade andra planer för mig verkade det som. Det var kö till biljettautomaten och när jag väl kom fram så vägrade den att ta mitt bokningsnummer, även fast det var rätt och alla siffror och bokstäver var med. Så kom fram till att jag får åka på bokningsnummret istället och sprang till perrongen, för att konstatera att det inte alls stog något tåg där. Det har gått från samma plattform i 1½ år men nu när jag var stressad till tusen så hade de självklart bytt. Sprang till rätt plattform och fick stå där och vinka när tåget åkte ifrån mig. Så jävla typiskt när jag skulle jobba idag och jag bara ska jobba 2 dar den här veckan. Tur man har chefen på facebook ialla fall. Men idag SKA jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0