home sweet home

Nu har jag landat i mitt sköna gröna Högboda efter två veckors internet-avvärjning i stora Kil. Måste säga att det har varit riktigt skönt, både att vara utan internet och bo helt själv, det var längesedan. De senaste veckorna har bjudit på jobb, vårruset, grillat, eurovision, årets första solbränna, årets första glass, årets andra solbränna, en massa skratt och en försvinnande god äppelpaj. Bland annat.

Den här lilla skrutten kom och hälsade på mig och Linn förra veckan. En riktig liten buse. Prins Andreas, jag vill ha en sån här, okay?


Kommentarer
Postat av: PETRAH AKA SHORTY

svar: haha ååh! Visst är dom söta =)=) mycket roligare att dammsuga med ;p

2010-06-01 @ 23:21:37
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0