‘Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand

Schlagerfiasko och första gången Sverige missade finalen. Men what the hell, jag tycker Anna var helt suverän. Det var så sjukt häftigt att stå där i ljushavet och sjunga med, jag hade gåshud över hela kroppen och vart helt tårögd. Jag har inte varit ett så stort fan av den där låten, men efter ikväll får jag nog faktiskt ta och ändra mig. Det är stor skillnad på att sitta där mitt i arenan och att sitta hemma i tv-soffan. Jag kan inte sluta att förundras över hur det får plats en så stor röst i en sån liten tjej.


Den värsta skandalen är väl egentligen Ukraina, hur i helsike kunde den gå vidare? Ni som satt hemma och kollade ska vara glada för det, för fy fan vilken gäll röst kvinnan har. Jag fick seriöst hålla för öronen!

Jag hoppas ändå att Anna är nöjd med sin insatts, hon var den som fick mest applåder av publiken och nog fasen är det stort att sjunga inför en publik på 10.000 och många, många miljoner tittare.

Kommentarer
Postat av: Annika

Håller med. Hon var duktig!

2010-05-28 @ 19:27:39
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson

ja, hon var fantastisk i torsdags! :D

Hoppas du får en fin kväll! :D /Tobias

2010-05-29 @ 11:43:54
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0