dont sweat the technique

Det verkar som all teknik är i konspiration mot mig just nu. Jag känner mig totalt lost nu när min mobil är helt urladdad, självklart ligger laddaren i Oslo och gör ingen som helst nytta. Det går inte att ladda den i datorn heller, har testat i 5 av hushållets 6 dumburkar. Just not working. Har grävt fram vår samling av gamla avlagda mobiler för att fort kunna konstatera att inte en enda av dem funkar, inte en enda av tolv stycken. Hur är det ens möjligt? Eller ja, de är ju från den tiden då dinosaurierna fortfarande härskade här på jorden.
Försöker även skicka mail till min darling som sitter på jobbet, men jag får bara felmeddelande om att det inte går att skicka. Sen spökar internet för mig också, som om det inte var nog med elände innan. Ibland tror jag faktiskt att det var bättre förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0