Hurts, oh it hurts, really hurts

How I met your mother botade inte mitt magont. Det kan kanske bero på att jag inte fick en tillräckligt rejäl dos, kollar på surfthechannel och då får man bara kolla 72 minuter i sträck sen måste man vänta i 54 minuter tills man kan titta igen. Det var nog därför.

Får väl packa upp några avsnitt av 2½ men istället och hoppas på att John Blund kommer och knockar mig inom de närmsta timmarna. Imorgon är det menat att jag för första gången ska sätta min fot innanför arbetsförmedlingens portar, det käns ..värt.

Förövrigt skulle jag behöva en snyftfilm, en stor ask choklad och en puss på pannan. Ibland hatar jag verkligen att vara kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0