morning after dark

Det var en riktigt sliten Marielle som ålade sig upp vid 8 tiden imorse, efter att ha legat och lyssnat på vad lillasyster pysslat med, i en timme. Det är inte skönt att vara sådär trött så att man inte orkar hålla upp ögonen och man ser suddigt.

Droppade av syrran vid bussen för drygt en timmesedan. Själv får jag vänta tills klockan ett innan jag får lämna landet, den tidiga bussen var ju såklart fullbokad. Det är väl min vanliga otur, men det ser ut som om jag kommer få träffa min prins ikväll så då är det helt okay ändå.

Kommentarer
Postat av: tova

vill du vara med

och gissa på din topp 5

i eurovisionen ikväll?



besök då min blogg :)

2010-05-29 @ 15:14:14
URL: http://musikochannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0