the weight on my shoulders



Jag blev riktigt förvånad när jag insåg att det som tyngde mitt huvud och mina axlar faktiskt var snö. När jag gick till jobbet tidigare idag hade jag inte alls räknat med att det skulle hets snöa. Strumpbyxor, converse-rip offs och världens tunnaste höstjacka är inte alls det ultimata klädvalet. Fingrarna fick jag värma på min take away-kopp med kaffe (tur att jag övertalade mig själv till en extra skvätt) för jag råkar ju inte vara ägare av ett par skitna vantar, ens en gång.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Nej va gullig bild! du ser ut som en snögubbe! :D

2010-10-22 @ 01:19:46
URL: http://9crimes.devote.se
Postat av: rebban

UNDERBART!!

2010-10-22 @ 12:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0