They can't hurt you unless you let them

Saker jag lyckats med sedan jag började mitt nya jobb.

  • Tappat ut nybryggd kaffe över mig själv 2 ggr. Ena gången över handleden och andra över fingrarna, på samma arm dessutom
  • Klämt ett finger i ismaskinen
  • Klämt ett finger i sopskåpet
  • Klämt ett finger i blendern
  • Papercuts från att dela kartonger
  • Slagit i höger knä i mjölk-skåpet
  • Klippt mig i handen
Plus en massa småsår på händer och fingar som jag inte har en aning om hur de kommit dit. Jag vet inte om jag är allmänt klumpig eller bara vädligt orädd för att skada mig. Tjejerna på jobbet är väldigt fascinerade över hur jag lyckas med allt, men jag skrattar ju ialla fall bara åt det och fortsätter.

Utöver det så har jag faktiskt blivit godkänd på kaffet och kan här med titulera mig som barista!

Kommentarer
Postat av: rebban

hahahha!! efter 3 dagar av att bara gå o gå o gå så får jagf tydligen blåmärken under naglarna :D



mm finger i blendern = inget finger?

2010-10-03 @ 09:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0