we weren't born to follow


Jobbuniformen är på och om drygt en timme ska jag stå och göra kaffe för fulla muggar. Det är supertorsdag och sentret har öppet till 00.00. A1 kommer och uppträder också, hoppas det går bättre än förra månaden då Maria Haukas Storeng var här och spela, det vibbrerade så från basen att alla chokladpralinerna i disken rasade ihop och låg i en enda stor hög längst fram i disken. Inte så kul att ta reda på. Men A1 är ett pojkband så det jag borde oroa mig mest för är väl skrikiga småbrudar?

Imorgon åker jag ialla fall hem till Sweden, har inte varit hemma sen jag flyttade för drygt 1½ månadsen så det är väl på tiden. Ska bli rätt skönt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0