hemma bra men borta bäst

Nu är jag hemma i värmlandet efter några underbara dagar hos min prins i Jessheim. Jag kan konstatera att jag aldrig kan få nog av pussar,kramar och how i met your mother.

Idag har jag gått säkert en mil sammanlagt, för att ta mig till en arbetsintervju och alla tåg jag åkt med för att ta mig hem till lilla värmland. Träffat en suspekt man som jag verkligen inte skulle vilja möta själv en mörk kväll. Näst intill läst ut Elsas Mode och inte riktigt fattat hypen. Tittat på idol och skämts en skvätt och börjat skrapa ihop till lillasysters fördelsdagspresent.

Nu finns det inte speciellt mycket ork kvar i min kropp så det får bli en dejt med kuddarna inom en vädligt snar framtid, för imorgon väntar toaletter som ska skuras och sängar som ska bäddas. Mitt liv är så himla glamouröst ibland.

Kommentarer
Postat av: Madde

Håller alla tummar jag har då att du får jobbet!! :)

2010-09-11 @ 16:03:26
URL: http://madeleneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0