koffein-stinn!

Den här veckan har jag 3 pojkvänner och ingen behagar att vara hemma. Jag har druckit på tok för mycket kaffe på jobbet idag så jag är helt knäpp i kolan. Imorgon kommer chefen och ska godkänna mitt kaffe, hittills har jag fått göra allt utom just kaffet. Det är en hel vetenskap det här med kaffe och det är inte bara och bara att tygla en espresso-maskin. Men förhoppningsvis blir jag godkänd imorgon vilket skulle vara väldigt skönt för på torsdag är det supertorsdag och Jessheimstorsenter håller öppet till 00.00. Vilket betyder jobb 16.00-00.30 för min del.

Nu ska jag varva ner med Idol. Dock inte lika kul längre då audition är över.

Över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0