trettonde september tvåtusentio

Avslutade veckan med att lura med lillasyster på bio för att se Inception. Efter 2½ timme och en del trädsmak i baken så kan jag ju konstatera att det var en bra film. Dock inget man kan slökolla på, inveckat som tusan så det gäller att vara på alerten!

Nu är det en ny vecka och vi inleder den med att fira lillasyster som fyller hela 19 år idag. Hon gav mig en grymt skojig present när jag fyllde år för 2 veckorsedan, så nog kommer den presenten hon får av mig bli awesome!



Eftersom hon hade den goda smaken att tänka likadant som mig och ge mig det hon skulle ha fått av mig (allt i rosa, för hon är galen i rosa) så får jag väl kontra med något ännu bättre. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0