sockerstinn

Klämde i mig lite extra tårta utan att jag var sugen eller ens tyckte det var gott. Det dåliga samvetet sköt i höjden tillsammans med blodsockret, men efter en powerwalk på 40 minuter känns det faktiskt lite bättre. Klart man ska få unna sig ibland men då inte varje dag och så ska man såklart vara riktigt sugen också. Inte bara äta för att det finns.

Nu lovar jag mig själv, och alla som läser här of course, att jag inte ska äta något mer av den där tårtan. Jag överlämnar ätandet till boyfriend och middagsgästerna imorgon.

Kommentarer
Postat av: söstra di

Äre födelsedag så är det ;)



Va gulligt med hjärta bredvid "kommentarer" så vill jag med ha :D



hih



2011-04-29 @ 00:49:29
URL: http://notesbymarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0