el stockholmo

Det har varit en kaotisk vecka men nu är lägenheten städad och överlämnad till nya hyresgäster, jobbet är färdigjobbat och jag är äntligen hemma på svensk mark. Chillar hemma i värmland under veckan och på lördag är det dags att resa vidare mot vår nya bostadsort. STOCKHOLM.

Imorgon firar jag arbetslösheten med en tur till arbetsförmedlingen och sen hem till svärmor, på onsdag ska vi till ikea och kolla på nya grejer till våran alldeles egna lägenhet. Ska bli kul att få måla om och fixa och inreda precis som man vill ha den. Vill ha oktober nu!


Kommentarer
Postat av: kristine

KOm tilbake til meg!! Siden du ikke har noe jobb, så kan du jo komme hit noen dager! :)

2011-08-17 @ 19:41:27
Postat av: IAATC.se l Benita Schoultz

Men är du nu Stockholmsbrud? Jag är också på väg att flytta dit, jag ska med hitta ett jobb innan jag flyttar upp på "riktigt". Mest hänger jag hos pojkvännen där uppe. Kanske har du lust att ses?



Kram

2011-08-22 @ 11:55:27
URL: http://www.iaatc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0