annandag jul

Är fortfarande förkyld och äcklig. Har glömt hur risig man kan känna sig och hur läge man kan dras med en förkylning. Jag som är så sugen på att dra till gymmet, men det är det väl inte värt. Orkar ju inte bli sjukare.

Julen är över och den tillbringades ju här i Stockholm eftersom jag jobbade 23e och 25e. Men på sätt och vis var det väl lika bra, hade jag varit hemma i Värmland hos mor så hade jag nog vräkt i mig bra mycket mer mat och onyttigheter. Har ju redan lagt på mig tillräckligt på senaste, men julhelgen har jag skött bra ändå.

Så nu börjar vi om på nytt igen. Skärper till mig med kosten och förhoppningsvis orkar jag ta mig iväg till gymmet inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0