livingroom


Mina fina på Livingroom by Collage. Frida, Ida och Matilda.

Igår var vi alltså på Vardagsrummet och lyssnade när Therese och Paula körde två låtar med sitt Vanity b Damned. Riktigt bra var de , så lägg namnet på minnet! Allas pojkvänner bangade så det slutade med att Andreas blev ensam kille med alla oss tjejer, men han kunde ju inte direkt klaga för mina kollegor är grymma!

Det känns allt idag att jag var ute igår, trots att jag höll mig till ett glas vin (plus välkomstdrinken). En partykväll avklarad, two to go!

Kommentarer
Postat av: sugarcoma

Duktigt att hålla sig till det! jag är en riktig vin-junkie och kan absolut inte vara nykter om jag ska ut, då stannar jag hellre hemma tyvärr..

2011-12-17 @ 13:28:50
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0