mysdag


Har hängt med min fina Anna idag. Tvingade med henne till Jysk och Rusta för att inhandla lite julpynt. Eftersom jag alltid är lite efter med allt så var det ju såklart väldigt utplockat. Men jag fick ialla fall med mig en stjärna, julduk och en hjärtformad ljuslykta till sovrummet. Mer juligt än så blir det inte på Vasavägen i år.

Väl hemma slängde vi ihop stekt lax, sallad och en vitlöksdressing. Ackopanjerat av en massa tjöt. Hade ju endel att uppdatera varandra om, har ju liksom inte setts sen i september.

Nu blir det ialla fall ramlösa, äggmackor och gårdagens Du är vad du äter. Som sagt, jag är alltid lite efter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för idag! Puss på dig!

2011-12-09 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0