rock my boat


En bakfull skrutt, påväg tillbaka till Stockholm.

Vaknade av alarmet vid 9 imorse man var så löjligt trött, somnade om. Vaknade och pratade i telefon med prinsen. Somnade om och vaknade vid halv tolv. Är såå trött, har ont i halsen och känner mig allmänt hängig. Jag visste att en tredagars inte skulle vara bra för mig. Jag vill inte bli sjuk, jag vill inte !

Kryssningen till Åland var riktigt kul, hade ju så himla bra sällskap (Andreas släkt of course). Dock gungade det lite för mycket för min smak. Alkohol mitt ute på ett böljande hav är inte den bästa idén tycker jag.

När vi väl kom iland vid 4 igår var det bara för mig att knalla bort till jobbet och möta upp Matilda. Vi gjorde oss iordning och sen mötte vi upp resten av brudarna och knallade ner till Kornhamnstorg och FLYT, där personalfesten hölls. Ännu en båt alltså, som om det inte har gungat tillräckligt! Härdade ut till tio, men då var det bara att ge upp. Mådde tokilla och orkade inte ens kolla på de alkoholhaltiga dryckerna. Smuttade på lite glögg, det var det enda.  

Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att det gungar lite idag också. Ska krypa ner i soffan och kika på någon mysig film och kurera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0