...


Kommentarer
Postat av: Marina

Åååh den där texten tänkte jag skriva på bloggen idag. Hahah, va läskigt! ;)



Ja det var lite surt. Men ja, då var det väl inte meningen att jag skulle dit. Familjen verkade asrik. Googla Half Moon Bay, Ritz Carlton och gated community så får du nog en uppfattning. Aja. Förhoppningsvis kommer jag väl iväg, nån gång.



Natalie har fått praktik i 6 mån. Så USA blir väl efter det. Malin jobbar nån dag i veckan på Njoy - passar barn, medan hon väntar på matchningar till USA ;) Får se hur det går för oss :)



Boken är som sagt lite seg, samtidigt som den är ganska intressant, får se om jag tar mig igenom den ;)

2011-01-14 @ 20:02:35
URL: http://notesbymarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0