there's no place like home

Är hemma igen efter en kort, intensiv och vansinningt rolig hyttetur i Hafjell. Det snålades verkligen inte med varken mat, godis eller alkohol. Somnade runt 8 snåret imorse efter att ha varit vaken i dryga 25 timmar. Men det får det vara värt. Är bara att konstatera att jag har världens bästa och finaste kollegor och en awesome chef. Jag är verkligen lyckligt lottad som fått ett så himla bra jobb.

Men det är skönt att vara hemma igen och framför allt få sova i sin egen säng. Så det är det jag ska göra nu, krypa ner med min underbara prins och se på film. Och såklart ta igen några timmars sömn. Är väldigt glad för att jag är ledig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0