from a lovely monday to a sucky tuesday

Vaknade runt åtta snåret imorse och hade lovat mig själv att "om jag vaknar tidigt ska jag gå en promenad innan frukost". Jovisst vaknade jag tidigt, men självklart var jag toktäppt i näsan och ögonen kliade (inte värt att göra det värre när man ska iväg och jobba?). Så jag stängde mina ögon en stund och helt plötsligt var klockan tio. Duktigt. Blir inte mycket gjort den här dagen då jag jobbar 13-22 !

Jag undrar när jag ska lära mig att gå upp med en gång jag vaknar, det är ju faktiskt så mycket bättre. Även om det är skönt att somna om- men man blir ju på tok mycket tröttare av det!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hahah, ja! Tyckte den va skitkul! :D

2011-07-08 @ 00:05:42
URL: http://notesbymarina.blogg.se/
Postat av: Fitter at fifty

Hallå! Dina äggmuffins ser smaskiga ut - ska bli spännande att höra vad du tyckte. Paganinikontraktet ska bli nästa bok jag läser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0