my weekend

Det blev en intensiv helg med först en natt hos mamma för att sen göra en snabbvisit hos mormor och morfar innan det var dags att åka till Andreas pappa. På söndagen hann vi med en tur till Andreas mormor och morfar innan det var dags att åka hem till Andreas mamma. På måndag morgon klev vi upp långt före tuppen för att hinna med tåget till Stockholm som gick halv sju.

Väl i huvudstaden var jag på intervju och baby stack iväg på lägenhetsvisning och när vi åkte därifrån var vi ialla fall en lägenhet rikare. Om två veckor får jag också svar om jag behöver ägna hösten åt att söka ännu fler jobb eller om jag har mitt på det torra ett tag.

Så en intensiv helg utan värst mycket vila så har jag blivit golvad av en hord baciller och är toksnuvig med en ömma halsmandlar. Men det är bara att lita ihop och infinna sig på jobbet om en timme.

Kommentarer
Postat av: Marina

håller tummarna för att du får jobbet också. Vore awesomeeeee!

2011-07-27 @ 22:30:48
URL: http://notesbymarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0