new day new week

Igår kom Andreas hem från Sverige med en fet påse godis och två påsar chips. Så kvällen slutade i sockerchock i sällskap med Harry Potter och den flammande bägaren. Vilket i sin tur ledde till kramper i magen och att jag var tvungen att springa upp mitt i natten för att kasta upp lite. Ännu ett tecken på att jag borde hålla mig borta från sån skit. Usch!

Inget jobbsökande blev det igår heller så får helt enkelt ta tag i det idag. En tur till Spenst får det bli också, har varit riktigt dåligt med det på senaste tiden, men idag är första gången på en vecka som jag vaknat upp utan ont i halsen. Kroppen börjar kanske äntligen att känna sig utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0