no pain no gain

Kan säga som så att jag har en svidande träningsvärk i framsida lår idag (även en ömmande rygg och mage), men ska man va fin får man lida pin, har jag hört. Tyckte att det var nog med att gå till jobbet och gå och stå där hela dagen, plus vägen hem, så resten av dagen vilar jag mina apostlahästar i soffan med sällskap av bästa boyfriend och ännu en Harry Potter film!

Men imorgon ska jag bannemig ta mig iväg till Spenst igen, gäller att kötta på sista månaden medan jag forfarande har gymkort. För snart har jag ny bostadsort och är förmodligen arbetslös till att börja med. Det är så kul och skönt att träna, när man väl tar sig iväg..

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh det är bara o komma det Maaryloo, vore jättekul :) Vart ska du flytta nu? :)

2011-07-20 @ 12:39:47
URL: http://madeleneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0