söndag 17e juli

Yey, idag är jag L E D I G! Första dagen på hela veckan som jag slipper gå till jobbet. Istället ska jag ägna mig åt att söka jobb och kanske städa lite också. Inga roliga sysslor direkt, men det är ju sånt som man måste göra för ingen annan gör det åt en.

Skickar iväg mannen till Sverige för en sista storhandling innan vi flyttar härifrån. Har skrivit en handlingslista och gjort pilar och strukit under att jag INTE vill veta av några light-varianter av maten (jag vill ha den feta keson och den feta kesellan)! Vilket är lite motsälgelsefullt då jag har gått och skaffat mig ett beroende för Pepsi Max, jag borde nog göra något åt det kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0