en sjyst deal?


Enligt mitt och babys kontrakt ska jag röra på mig minst 45 minuter varje dag och skrapa ihop minst 3 gympass varje vecka. Inte för mycket begärt tycker jag. Men ska jag hinna med det får det bli gym idag,imorgon och på torsdag. För på fredag ska jag åka hem till mamma!

Babys del av kontraktet säger att han ska gå ut och gå minst 45minuter varje dag, dra ner på sitt datorspelande till 2timmar i veckan och begränsa sitt coca cola intag till endast helger.

Den som failar får bjuda den andre på en weekend resa (varesig det är till London, Barcelona eller Umeå), helt okay deal?

Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Ja precis, man får hoppas på det! :/

2011-06-07 @ 17:35:16
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0