I feel like dancing tonight I'm gonna party like it's my civil right

Hovefestivalen i tisdags var pretty awesome måste jag säga. Superbra väder, bra band och underbart sällskap. Det är inte helt fel att sitta i eftermiddagssolen med en öl i handen, med världens bästa boyfriend, JIMMY EAT WORLD och 30 Seconds to mars!

Festivalen äger rum på Tromøy som är den stösta ön på Sørlandet. Hur fint och mysigt som helst, mitt i skärgårdsidyllen! Synd bara att jag fick världens allergichock lagom tills Linkin Park skulle avsluta kvällen och den håller fortfarande i sig. Jag tackar för att vi sov på hotell och inser att jag kanske borde gå på inomhus konserter och inte sitta på stora gräsmattor omgiven av björkar i 6-7 timmar.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hahah, jaa så himla kul. Elina alltså, som präst, slutet på den filmen är ju klockren! :) Första filmen tog väl lite längre tid för vi visste inte riktigt hur vi skulle göra både med fotona och själva redigeringen, men 2 timmar foto och 2 timmar redigering på den. Sen typ 1 timme foto och 1 timme redigering på den andra ;)



Kul att det blev en lyckad festival!! LITE avis bara ;)

2011-06-30 @ 11:13:46
URL: http://notesbymarina.blogg.se/
Postat av: Marina

Hhahah, ja dom är sjukt lika!!!



Åh jag vill också gå på konsert/festival!! Ville ju se Coldplay i GBG juh. Too late, jkla shit! :P Nån gång!



Ja det är rätt bra gjort det! Vad tyckte han om Foo fighters? :)

2011-06-30 @ 12:37:09
URL: http://notesbymarina.blogg.se/
Postat av: Marina

Jaa det ska jag göra vetu! :D



Låter bra det ;)

2011-06-30 @ 13:02:38
URL: http://notesbymarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0