salt sweet sugar

Än så länge har jag varit duktig och hållt mig till lchf-riktigt mat. Kokta ägg till frukost och kyckling grön curry med en extra skvätt grädde och grönsaker, till lunch. Sitter just nu och knaprar lite macadamianötter och sörplar kaffe. Har dessutom varit duktig och packat ner några Oopsies, så jag slipper falla för alla frestelser på jobbet. För än så länge är sötsuget som bortblåst. Awesome!

Har även vart ute och promenixat i dryga 1½ timme idag, så pigg känner jag mig nu, hade det inte varit för den där jäkla utväxten (som jag bara inte orkat färga än) så hade jag nog till och med känt mig  snygg och fräsh!

NU; promenera till jobbet- slutar 00.30, yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0