i love you guys


[Bild från Dagbladet.no]

Konserten i fredags var helt amazing! Drygt två och en halv timme och över 20.000 i publiken - stadion kokade! När Dave körde Wheels och Times like these, all by himself trodde jag att jag hade dött och kommit till himlen. Här snackar vi en man som har karisma ialla fall.

Synd bara att Telenors ljudanläggning inte höll måttet och alla jäkla idioter som sprang och köpte en massa öl, som självklart rann rakt igenom och då var det dags att springa på toaletten istället. Det var ett jäkla spring och jag hade sån lust att sätta krokben för dem, när de hela tiden sprang i vägen för mig. Jag trodde man gick på konsert för musikupplevelsen, öl kan man väl hinka hemma? Sabotörer.

Men jag är ialla fall mer än nöjd och jag lär inte vara sen att köpa biljetter nästa gång de gästar norden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0