what are words if you really don't mean them when you say them ?

Hade bokat in mig på ett bodypump pass men eftersom jag också var den enda som hade gjort det blev passet inställt. Istället frågade instruktören om jag ville att hon skulle träna med mig nere i studion istället, sagt och gjort! Hon visade mig några ben-övningar i TRX och på bosuboll, ryggövningar med skivstång, bröst i maskin, biceps och triceps i kabelmaskin och till sist en magövning på bosuboll.

En väl spenderad timme, nu är jag rätt mör men också sjukt taggad till nästa träningspass. Kul med nya övningar och än en gång har jag insett att jag måste öva mer på bålstyrka, för just nu finns den knappt alls och jag tappar magen i varje övning. Men skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0