the people i've met are the wonders of the world

Har spenderat större delen va dagen på jobbet. Först jobb mellan 12-18 och sedan personalmöte som drog sig mellan 21-23.30. Nu är jag ännu mer motiverad när det kommer till jobbet, vi är ett sånt bra och sammansvetsat gäng och jag räknar dem inte bara som mina kollegor utan som mina vänner. Jag har aldrig varit på en arbetsplats där jag kommit alla så nära och där alla är så måna om varandra.

Men nog om jobb, imorgon är det fredag och jag tvingar hem mannen till Sverige så jag får lägenheten för mig själv och mina hyss. Har en fin överaskning på gång och då vill jag inte ha honom hemma förrän allt är färdigt. På lördag är han välkommen hem igen. Längre än så vill jag inte vara borta från honom. Nu blir det sängen så jag har energi till min produktiva dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad ska du hitta på nu för spännande? :) Jag vill hitta på hyss MED dig!!

2011-03-11 @ 00:59:03
URL: http://madeleneh.blogg.se/
Postat av: Marina

Tack! :D Ser inte ljuset i tunneln än dock.. Men nån gång blir jag väl frisk, kanske ;)

2011-03-13 @ 22:44:54
URL: http://notesbymarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0