bad habits die hard

Jag är ett sånt jäkla sockermonster. Det är ju pinsamt nästan. Men nu bestämde jag mig, rakt upp och ner, att från och med idag så ska jag skärpa mig rejält. Andreas har lovat att han ska gömma sitt godis om han har något hemma. För jag äter ju bara för att det finns. Sedan är det ju jobbet, där "måste" man ju smaka ibland, som när vi får in nya saker vi ska sälja. Men det betyder ju inte att man måste äta en muffins varje dag. Eller choklad. Eller glass.

Nu, efter två kokta ägg och fil med kesella och tre baljor med te är jag inte det minsta sugen. Nu får det gärna hålla i sig, de första dagarna är ju jobbigast men sen går det fasen lätt som en plätt. Jag har ju lyckats förut ju!

Kommentarer
Postat av: livetoday - 52 kilo

AH SHIT! snart är jag i mål och det känns sjukt! :) ne jag fortsätter! det är ju så roligt att inspirera andra :D kram

2011-05-05 @ 20:16:49
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0