wednesday, the middle day of the week


När jag flyttade till Jessheim räknade jag inte med att jag skulle få en "extra lillasyster". Världens bästa Kristine, love her to pieces!

Släpade mig upp ur sängen imorse för att sedan komma ut i köket och inse att vi inte hade någon frukost hemma, eller KAFFE! Det var bara att snöra på sig skorna och knalla bort till jobbet och köpa en påse med asgott kaffe. Så nu är jag hemma igen för ett depå-stopp och känner mig rätt harmonisk med en kopp java mocca i handen. Ska röja igenom lägenheten lite snabbt, byta om och sedan knalla ner till centrum igen för att äta mat med bästa Kristine på Ciao bella innan vi ska till Spenst för ett box/bootcamp-pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0