11/11/11

Drömmer att jag surt sätter på mobilen som laddat ur och ser att någon har försökt ringa mig 7ggr och lämnat något konstigt meddelande. Men ens vaknar jag, försöker kolla klockan på mobilen- död. Kastar en blick på väckarklockan på Andreas sida, 07.26. Fuck, mitt alarm skulle ju ringa 07.00! (tycker såklart att det är lite knäppt att jag drömmer att mobilen har stängt av sig)

Hade ju tänkt ta mig en morgonpromenad och avsluta med en sväng till affären. Hell no, istället vaknar jag en halvtimme senare och är vråålhungrig. Well well, äta frukost, göra sig iordning, gå och handla och sen vänta på att Susanne och Peo ramlar hit runt 10-11 någon gång. Godmorgon förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0