äntligen lördag

Börjde dagen men sovmorgon till halv tolv. Känns vansinnigt länge men det har jag gjort mig förtjänt av efter den här veckan. Senare blir det en tur in till Stockholm för att möta upp bästa Benita för lite kaffe och tjöt.


Herregud vilken vecka det har varit, inte nog med alla arbetade timmar. Jag har ju haft finaste lillasyster på besök från måndag-torsdag. Trodde att vi skulle få se Rihanna men hon dök ju inte upp som de flesta vet. Sjukt surt att sitta där och vänta och sedan 45 minuter EFTER att förbandet ska gå på får man höra att det är inställt. Det blev en hel del sura miner men vi hoppas på det bästa och att det blir en ny konsert längre fram.

Kan även tillägga att jag har varit fantastiskt värdelös gällande maten den här veckan, godis var och varannan dag. Men idag skärper jag mig, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0