finally

Här var det tyst som i graven! Har betat av 30 timmars jobb helgen och ska snart iväg och avverka 10 till innan jag tar min välförtjänta "helg", tisdag-torsdag. Skönt!

I onsdags och torsdags slet jag med tapetseringen och tillslut blev jag så frustrerad när jag bråkade med att tapetsera hörnen att jag började gråta. Jag är inte den som gråter för motgångar men nu var jag galet arg. Som tur var kom Andreas hem och hjälpte mig med det sista och när jag har jobbat i helgen har han målat. Nu ska det bara sättas upp nya lister. Fy fan vad han är grym!

Före

Efter. Något fräschare va!

Kommentarer
Postat av: sugarcoma

fy fan jag har målat i tre dagar i sträck. BORING men SÅ värt det efter resultatet! det där såg ju riktigt najs ut. att "bara" måla det vitt kan göra sådan skillnad. Ska ni lägga på tapeter sen? :)

2011-11-21 @ 17:50:30
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0