hodepine


[weheartit]

Jag är verkligen sämst på att gå upp på morgonen. Vaknade vid sju och var relativt pigg men tänkte att det kunde va skönt att "bara blunda i fem minuter." Vips så var klockan kvart över nio! Huvudvärken börjar göra sig påmind, har haft lite ont i huvudet ända sedan migränanfallet i lördags. Det kanske är dags att försöka hålla sig till 8 timmars sömn. För mycket sömn kan tydligen trigga migränen (såklart för lite sömn också) , detsamma med stress, oregelbundna måltider och så vidare och så vidare. Låter ju inte alls som mitt liv. Suck.

Ska snöra på mig skorna och ta mig ut på en promenad i den krispiga luften. Är väl bäst att passa på när solen väl är framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0