3 trappor upp

Utsikten här från tredje våningen. Helt sjukt vad fort det blir mörkt om dagarna. Eller snarare hur sällan det är ljust numera. Har varit en lagom slapp söndag med inte alltför många aktiviteter. En promenad på 6,8km på dryga 65 minuter och sen en snabbsväng ner till Jakobsberg centrum där jag inhandlade mig ett par nya skor (underbart med något annat på fötterna än joggingskor) och prinsen fick sig en ny tröja och en halsduk.

 

Sitter och letar spännande lchf-recept, snöar lätt in mig på samma maträtter och då är det lätt att tröttna tillslut. Det vill man ju inte. Tips någon?


Kommentarer
Postat av: ♥ IAATC.se l Benita Schoultz

Ses vid 14.30 på onsdag?

2011-10-16 @ 19:23:20
URL: http://iaatc.se
Postat av: ♥ IAATC.se l Benita Schoultz

re: Jag ska träna på SATS Zenit på onsdag och det ligger inte långt från Drottninggatan och T-centralen. Om du vill så kan du väl leta upp det centrumet? Så kan vi mötas utanför dörrarna? Kram

2011-10-16 @ 19:50:14
URL: http://iaatc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0