dagen efter kvällen före

Hade en trevlig kväll med tjejerna igår på Anchor. Ett par glas vin, en massa rockmusik och killar med pudelfrilla och skipants. behöver jag säga mer? Det gjorde inte ens något att det regnade, stormade och att jag missade sista pendeltåget hem för jag fick istället åka med världens trevligaste taxichaufför.

Idag är det dock inte lika kul. Min mage har bestämt sig för att bli kaos igen och på fullaste allvar funderar jag än en gång på att bli nykterist. Kan man inte ens dricka två glas vin utan att må dåligt av det dagen efter då är det ingen vits, right? Nu- tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: Fia

SV: Ja de e skönt att o slippa spendera för mkt tid i köket. Smidigt när det går snabbt o göra en lunch :)



Ja det är kämpigt utan godis, speciellt när man jobbar bland de men de går an faktiskt. Såklart man blir sugen. Jag tror dock att jag kommer få svårt när lussekatterna kommer, jag e väldigt svag för lussekatter ;)

2011-10-19 @ 11:01:49
URL: http://fiasfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0