everywhere you go always take the weather with you

Nu är hösten här for sure! Har krigat mig hem i regnet och inte nog med att man blev nestänkt av alla bilar som körde förbi (och hellre gasade på än saktade ner när de närmade sig vattepölarna) så har det blåst motvind hela vägen hem. Kan lova att jag var arg som ett bi när jag klampade över tröskeln och bad prinsen att inte prata med mig förrän jag lugnat ner mig.

Nu är jag lugn. Men har ingen som helst lust att dra ut i rusket igen för att ta mig till afterworken. Well. Lite peppande musik, god mat och lite make- och hårinspo så kanske det blir bättre..

Kommentarer
Postat av: ♥ IAATC.se l Benita Schoultz

Bruden! Jag vet inte om jag orkar ses imorgon iallafall. Är inte alls piggelin. Men nästa vecka har jag INGA planer. Då ska vi banne mig ses!

2011-10-18 @ 18:07:09
URL: http://iaatc.se
Postat av: ♥ IAATC.se l Benita Schoultz

Re: Absolut! Ha det så trevligt ikväll!

2011-10-18 @ 19:57:22
URL: http://iaatc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0