frozzy pack


Finns på frozzypack.com och coolstuff.se

Tittar in för att meddela att jag lever men snart ska krypa isäng för imorgon ringer alarmet vid 04.50! Vansinningt tidigt. Ska läsa lite i senaste numret av Magazine Fitness (en av mina laster- alla dessa hälso- och träningstidningar) och inspireras lite.

Anyhow, där hittade jag något jag letat efter hur länge som helst. Den perfekta matlådan med inbyggd kylklamp. Man förvarar locket i frysen i 10h för bästa effekt och sen klarar den av att hålla maten kall i upp till 7 timmar. Skulle ju va grymt att ha en att ha mellanmålen i på jobbet så kanske man slipper suget efter den där kanelbullen på eftermiddagen (eller frossar i dillchips när man kommer hem). Knäpp sak att bli exalterad över, tänker ni nog nu.

Kommentarer
Postat av: sugarcoma

Är dom dyra? Annars kan det vara bra att investera i en sån. Enkelt att planera sin mat och man ska iväg någonstans!

2011-10-27 @ 19:22:26
URL: http://sugarcoma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0