ge mig grusvägar och skogsstigar



Har varit uppe sen före sju idag för att hinna tvätta innan det är dags att dra till jobbet. Känns som det kommer bli en trött dag idag då jag inte var hemma förrän efter tolv inatt. Men hey, det är bara idag och imorgon (21timmar) kvar av denna arbetsveckan så jag borde ju inte gnälla.

Däremot tänker jag gnälla över min spända och uppblåsta mage, hade det inte varit för att den hade krampat så hade jag begett mig ut på en morgonpromenad i väntan på att maskinerna ska bli klara. Frisk och krispig höstluft är det ute just nu. Måste ta reda på om det finns några bra promenadståk eller så här i Jakobsberg. Har noll koll atm och hittar bara ner till centrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0