jag blev ett måndagsbarn

Måndag, äntligen! Idag tog jag mig sovmorgon till halv tio och har sen dess suttit ihopkurad i soffan och myst med en kopp te och nyhetsmorgon i bakgrunden. Ska snart ta mig en tur in till Stockholm för att träffa Benita, har bokat av flera gånger nu av diverse anledningar men nu är det väl tredje gången gillt? :)

Ska inhandla gardiner till vardagsrummet så det blirt klart någon gång. Till helgen är jag ledig så då får vi ta fram penslar och börja med sovrummet. Sen är det bara köket kvar. Och hallen. Och badrummet. Men Rom byggdes inte på en dag säger de ju..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha så roligt! :D Lägenheten kommer bli super, låt det bli nya Rom! ;)

2011-10-24 @ 12:08:41
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0