october 8th

Igår kom äntligen vårt flyttlass. Så inatt har vi fått sova i vår egen säng för första gången på två månader. Har aldrig varit så lycklig över en säng förut.

Kan även meddela att jag slocknade som ett ljus när vi stängde av Sons of Anarchy för kvällen. Det är slitigt att slipa väggar, bära flyttlass upp till tredje våningen och som grädde på moset -måla vardagsrum i hela 6 timmar. Baby gjorde sista strykningen idag så nu har vi ställt in soffa och monterat soffbord.

På måndag är jag ledig så då har jag tid att plocka och dona och kanske till och med börja med sorummet, för det ska ju också målas! En tur till Ikea ska jag allt hinna med också, har fem minuter till Barkarby, farligt nära med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad härligt! :D Riktigt bra träning också ;)

2011-10-09 @ 12:13:49
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0