put your hand on my heart



Jag lever! Det har varit lite dålig uppdatering här men jag har haft fullt upp med att fylla år, lära mig mitt nya jobb och utforska min nya hemstad så cyberspace har kommit något i skymundan. Dessutom har vi bara ett mobilt bredband den här månaden så det är inte så mycket att hurra för.

I lördags var vi och kollade på lägenheten vi har köpt, den kommer bli riktigt fin bara vi får måla om och byta ut lite skåp och sådär. Längtar sjukt mycket till oktober nu. Ska bli så himla skönt att ha ett riktigt hem och inte bara en plats som man har sina grejor på, som de senaste lägenheterna vi bott i har känts som.

Inhandlade förövrigt nya sängkläder idag. Älskar känslan av nya sängkläder och en nybäddad säng. Tyckte de här var sjukt söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0